AGENDA

TERUG NAAR OVERZICHT
Benchmarkingsessie kantoormaterialen

Benchmarkingsessie kantoormaterialen

Activiteiten / Gemaakt op dinsdag 2 oktober 2018

De info die wordt ontvangen wordt zo goed mogelijk verwerkt en op de sessie gepresenteerd. De antwoorden worden op geen enkele manier openbaar gemaakt of niet verstuurd of getoond aan derden. U krijgt de mogelijkheid persoonlijk informatie uit te wisselen met de andere aanwezigen, na de sessie worden de contactgegevens van de verschillende deelnemers doorgestuurd.

1.       BEDRIJF :

2.       Aantal werknemers binnen het bedrijf (bedienden/arbeiders)

3.       Uw naam en uw functie binnen het bedrijf

4.       Hoeveel standaard printpapier gebruikt u per jaar? (1 doos = 5 pakken van 500 bladzijden)

5.       Welke dikte heeft het papier dat u standaard gebruikt?

6.       Wie is de leverancier van uw printpapier? (Naam en gemeente of stad te vermelden)

7.       Hoeveel betaalt u per pak printpapier (per 500 bladzijden)?

8.      Wat zijn de standaard printers binnen uw bedrijf? (multifunctioneel, etikettenprinters, ... + merk en type)
9.       Hoeveel printers zijn er aanwezig? (per type standaardprinter)

10.      Koopt of least u uw printers?

11.      Als u least, wat is inbegrepen in het leasecontract? (inkt, jaarlijks onderhoud, wisselstukken,...)

12.      Wie is de leverancier van uw printers?

13.      Om de hoeveel tijd moet u gemiddeld een printer vervangen?

14.       Hoe wordt het onderhoud van uw printers geregeld? (jaarlijks of enkel bij defect? Externe partner?)

15.       Wat is de kostprijs per jaar per printer voor uw bedrijf? (exclusief inkt en papier)

16.       Welke soort inktcassettes heeft u nodig en hoeveel bestelt u er per jaar?

17.       Wie is de leverancier van de inktcassettes?

18.       Wat is de gemiddelde kostprijs per inktcassette? (per type standaardprinter)

Gerelateerd nieuws

Opleiding hanteren kleine blusmiddelen (4u) maandag 16 november

Opleiding hanteren kleine blusmiddelen (4u) maandag 16 november

Activiteiten / Gemaakt op dinsdag 16 juni 2020

Dagelijks worden we geconfronteerd met branden. Soms enkel met kleine materiële schade, maar vaak ook met desastreuze materiële gevolgen en enorm menselijk leed. Preventie en een goed georganiseerde brandbestrijding zijn dus fundamenteel.
Een nieuw KB bepaalt dat werknemers een opleiding dienen te krijgen zodat zij gepast kunnen reageren op brand of rook door het gebruik van de eerste interventiemiddelen, dat zij op gepaste manier waarschuwen en dat zij de waarschuwings- en alarmsignalen begrijpen.

LEES MEER
LunchXposee over Futureproof verlonen

LunchXposee over Futureproof verlonen

Activiteiten / Gemaakt op zondag 1 maart 2020

Op dinsdag 10 maart vindt een LunchXposee plaats over Future Proof verlonen.
Gezien personeel één van de keydrivers is om succesvol te zijn, is het voeren van een future proof HR-beleid cruciaal.
Deloitte komt toelichten hoe u op een duurzame wijze talent kan aantrekken en motiveren met financiële en niet financiële incentives, zonder de belangen van het bedrijf uit het oog te verliezen.

Het inspelen op  actuele trends en maatschappelijke uitdagingen, waaronder klimaatverandering en mobiliteit, is daarbij een must. Thema’s zoals vergroening van het wagenpark, alternatieve milieuvriendelijke vervoermiddelen zoals bedrijfsfietsen, telewerk, … staan vandaag hoog op de HR-agenda en komen dan ook aan bod.

LEES MEER